Eu si ceilalti



Astazi, 24 februarie, se iubeste romaneste, dar nu vreau sa scriu despre asta.

Multe persoane imi zic ca sunt trista, suparata ceea ce nu este adevarat, pot spune ca sunt realista si atunci cand scriu nu imi ascund sentimentele, deci daca o sa ma simt singura sau trista o sa intelegeti.Oricum...
Voua vi s-a intamplat, sa aveti multe persoane langa voi, dar totodata sa va simtiti singuri? Nu vi s-a intamplat, sa simtiti ca locul vostru nu este printre acele persoane, desi le iubiti?
Se intampla, sa avem multe persoane in jur, ceea ce e normal, atata timp cat traim intr-o societate si intr-un fel sau altul depindem unul de altul, dar sa nu avem pe nimeni in care sa puteam avea incredere si in fata caruia sa nu avem nici o masca. In ziua de astazi ca sa castigam incredere cuiva trebuie sa "muncim", dar ca sa o pierdem ajunge o secunda. Ne este teama sa suferim, sa fim inselati, tradati si chiar iubiti. Ne este teama sa ne aratam adevarata fata, pentru a nu parea fragili si "prosti". In ziua de astazi cu cat esti mai indiferent, cu atat traiesti mai bine.
Eu sunt un nimeni ca sa imi permit sa critic persoanele false, dar pot spune ca nu suport teatru lor. Apropo de persoanele false am mai observat ceva, vorbind cu anumite specimene...de cele mai multe ori cei care se plang non-stop de anumite persoane si se lauda ca ei sunt cinstiti, chiar ei sunt persoanele false. Vor sa apara sub ochii lumii persoane deosebite...
Eu incerc sa fug de asemenea oameni, dar din pacate sunt foarte multi si vrei nu vrei ai de-a face cu ei, nu ii poti elimina, fac parte din viata.

Zilele astea mi-a s-a zis ca o persoana draga mie, poate pentru ca avem multe lucruri in comun, stie doar sa de-a ordine, sa se considere mereu superior si ca are o energie negativa. Cum fac anumite persoane sa se opreasca la aparente? De ce nu isi dau seama ca aia e o masca?
Recunosc ca persoana despre care e vorba e dificila, dar pot baga mana in foc ca prin sinceritate si prin intelegere, se poate ajunge la inima ei unde se pot gasi sentimentele cele mai frumoase. Si apropo...tocmai aceasta persoana dificila, mi-a zis ca stiu sa ascult, ceea ce reprezinta un pericol pentru ea. Asta inseamna ca nu vrea sa ii dau masca jos?!
Vreau sa mai vorbesc de alte persoane dragi mie, dar nu o sa le spun numele, o sa va da-ti seama singuri.

EA...este cea mai simpatica fiinta cunoscuta pana acum. Ne-am cunoscut acum un an pe chat-ul RDT si de atunci tot vorbim, iar acum pot spune ca ii vreau tot binele din lume, e ca o sora pentru mine si la orice ora, in orice clipa eu o sa fac tot posibilul sa o ajut, daca are nevoie.
EA desi e la distanta, stie sa ma asculte, sa ma inteleaga si sa ma ajute. E o persoana simpla, fina, vesela, cu o inima imensa, inteligenta...Intr-un cuvant, deosebita.

EL... la inceput antipatic, arogant, rece, s-a dovedit a fi dulce, intelegator, altruist si nebunici,desi foarte calm. Toata ziua ar vorbi in locul meu, ca sa ma protejeze de persoanele false. Oricum s-ar termina, in inima mea a intra si o sa ii fiu alaturi ori de cate ori are nevoie.

EL...la prima vedere pare cea mai zapacita persoana, cu o energie incredibila, mereu vesel, mereu pus pe glume, inteligent. Merita tot ce e mai frumos, pentru ca are multe de oferit. E mai mereu imbracat elegant, a invatat de la mine sa foloseasca masina de spalat si stie foarte bine sa foloseasca jucaria mea preferata (aspiratorul).

EL...inginer, la inceput un iceberg, acum foarte romantic si atent la detalii (cred ca imi va fura meseria de psiholog :D). Imi face mofturile toata ziua, desi de multe ori il chinui. Este o persoana extraordionar de inteligenta, de multe ori ma pierd printre numerele lui, dar ne intelegem mereu.

EL...tot inginer, dragoste la prima vedere...acum e ceva amestecat dragoste-ura:D. O persoana pe cat e de inteligenta, pe atat e de dificila.


EL...tati:D, ma sustine mereu si imi repeta zilnic ca ma iubeste.

EA...mami:D, iubeste lacramioarele (care sunt si florile mele preferate) si ma cheama "ingeras", cand defapt ingerasul e ea.

Persoanele importante pentru mine ar fi mai multe, dar am vorbit doar despre prietenii pe care ii cunosc de ceva vreme...tocmai pentru a nu-mi da cu parerea oprindu-ma la niste simple aparente.

Nu sunt singura! Am persoane deosebite in jurul meu si le multumesc din suflet!
Ceea ce ma sperie, e ca in foarte putin timp totul se poate duce de rapa. In viata nimic e vesnic, asa cum nici iubirea, nici suferinta si nici fericirea nu ne insotesc mereu.
Nu fiti egoisti, daruiti inima voastra pana nu va fi prea tarziu. Iar daca sunteti tradati, inselati amintiti-va ca roata vietii se intoarce. TRAITI si IUBITI!!!

Commenti

  1. Sa ai in fata numai flori
    In prag de primavara
    Soarele sa iti rasara
    Cu inc-o bucurie
    Ce-n suflet sa iti fie
    Ca o lumina vie
    Un cer albastru fara nori
    In calea ta sa fie
    Sa ai in fata numai flori
    Succes si bucurie.…ingeras

    RispondiElimina
  2. Saru-mana! Si eu iti doresc o viata presarata cu flori! Pup dulce

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...