Pur si simplu eu...



Am fost des intrebata daca ceea ce scriu pe blog ma priveste personal...
Tin sa cred ca cine scrie din inima nu se poate "separa" de ceea ce scrie, dar sigur poate adauga lucruri ce nu a trait pe propria piele, asta fara a uita propriile trairi.
Pentru cei ce nu ma cunosc si citesc pentru prima data acest blog, pot avea impresia ca sunt o persoana pesimista, trista. Ehh trebuie sa recunosc ca am obisnuinta sa scriu de cele mai multe ori seara tarziu, cand sunt singura si pe fundal prefer sa am muzica ambientala, clasica sau de ce nu rock (asta cand sunt putin nervoasa). Mai fac si exceptii, de exemplu acum ascult o manea, asta inseamna ca nu ma simt deloc bine :D. Nu ca as avea ceva cu genul asta de muzica, dar nu ma caracterizeaza, cel putin nu intre cei patru pereti a camerei mele.
Si cum ziceam...imi place sa scriu seara tarziu asta pentru ca pot scrie primul lucru care e in circulatie in gandul meu, tocmai de asta nu sunt foarte atenta la gramatica si la ortografie. Din pacate nu pot sa fac in acelasi timp aceste doua lucruri, deoarece pentru mine ar insemna sa ascult inima si in acelasi timp sa folosesc ratiunea...

Apropo de inima....voi ce pastile folositi pentru a diminua durerea sau pentru a o amorti macar pentru cateva secunde?
Eu ascult manele, ca in seara asta :D...mananc multa ciocolata (am auzit ca nu ingrasa, deci pot)...scriu (tampenii, nu pentru la scoala din pacate)...fac ceva emisii la radio... sunt mult mai sensibila si dau apa la soricei din orice motiv...ma plimb singura de nebuna...caut in amintiri, fericirea... iar noaptea musc perna :D
Sa fiu sincera nu prea functioneaza, dar imi place sa ma mai mint si singura...

Am ramas fara ciocolata...cred ca fug sa musc perna :D

P.S. Poza e pentru a va arata ca stiu sa si zambesc. Profit si pentru a multumi lui Mihai N. pentru sfaturi si bineinteles pentru ca a umblat la poza mea :D

Commenti

  1. interesant blog am citit ce scrie pe aici!! ati las si eu blogul meu www.deejayal3csxx.blogspot.com

    RispondiElimina
  2. Buna Alex...iti multumesc! Am vizitat blogul tau, il stiam :D O zi buna!

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...