Nu ai pierdut niciodata

"...sunt lumi diferite, nu am cum sa te ating...pastrez in suflet increderea."

Sunt momente in viata in care nu stii ce strada sa iei, clipe in care nu reusesti sa iti asculti inima sau clipe cand iti este teama sa o asculti. Nimeni nu iubeste suferinta si dezamagirile, dar cand esti nevoit sa alegi intre doua stradute suferi oricum, pentru ca nu stii cum ar fi fost daca ai fi ales cealalta straduta. Si cam toata viata e facuta din stradute, de multe ori mai mult de doua.

Visam, iubim si ne mintim frumos...dar oare stim ceea ce vrem cu adevarat si mai ales avem curajul sa luptam?
Sunt iubiri care nasc si mor imediat..sunt iubiri care nasc greu, dar sunt pentru toata viata...sunt iubiri care nasc greu si se sfarsesc repede..sunt iubiri care nasc usor si sunt pentru toata viata...

Oare sa fie usor sa spui gata dupa ani de iubire? Sa fie usor sa spui gata unei iubiri care iti este si cea mai de incredere prietena? Cum sa faci sa spui gata si totodata sa o ai alaturi ca inainte, ori de cate ori ai nevoie? Cum sa ii spui ca o iubesti, dar ca nu stii ce straduta sa alegi? Cum sa te faci inteles?

Ti-am spus ca stiu ce vreau...dar nu cred ca stiu foarte multe, am impresia ca nici nu stiu cine sunt. Tot ce stiu e ca te iubesc si nu vreau sa te pierd, desi nu te voi alege pe tine ci pe mine. Imi este teama sa nu iti fiu la inaltime! Imi este teama de ceea ce fugim cu totii, imi este teama de lacrimi, de dezamagiri. Sunt si am fost mereu o copila, am visat, am trait dar nu am curajul sa traiesc mereu...

"Forever and one i will miss you"

Commenti

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...