Majorat






10 aprilie 2010, o zi pe care pe la varsta de 14 ani o asteptam cu mare drag, in schimba in seara de 9 aprilie ma rugam sa nu vina, eram agitata fara un motiv, simteam ca se va intampla ceva rau, la cat sunt eu de zapacita. Deci pentru a trece momentul ala m-am dus la ai mei in camera si m-am bagat intre ei, ca atunci cand eram mica pana cand nu a inceput telefonul sa sune la orele 00.
In dimineata de 10 aprilie, prima dimineata de copil major, cred ca am stat in fata oglinzei minim 30 de minute imbracata inca in pijamale si m-am analizam...de ce si pentru ce, nu stiu, dar eram ca si pierduta in spatiu.

Intr-un final m-am ridicat din pat si am plecat din fata oglinzei, pentru ca aveam programare la coafor la orele 10. In timp ce tipa de la coafor imi ardeam parul, a sosit si Sandrino care fuga, fuguta sa imi faca poze. Am iesit din coafor cu un par parca era matura, dar cret:D. Asa de mult mi-a placut cum am iesit din coafor, ca am vrut sa imi spal parul cand am ajuns acasa, dar pacat ca nu m-au lasat persoanele de langa mine:D


Sa ma imbrac mi-a luat putin, desi in ziua aia am fost mai pretentioasa decat niciodata, nimic nu imi placea , asa ca am plecat de acasa cam suparici, dar tot odata putin nepasatoare.
Pe la orele 21 au inceput sa apara ceva nebunici...
Am primit foarte multe flori, si cum a zis Vavau, as fi facut ceva bani daca le-as fi vandut:D.
Muzica m-am cam lasat putin suparici, eu vroiam ceva mai multa populara, dar se stie el "vinovatul":D.
Pana la 5 dimineata putini au miscat piciorusele, dar dupa ora 5 pana la 6 dimineata numai au dansat, pana si Marius, care are probleme cu un picior:D.
De la ora 7 aproape am facut nanita pana la 9 dimineata, dupa am dat trezirea lui Gabi si am plecat sa facem curatenie:D.
M-am simtit bine, desi au lipsit cateva persoane foarte dragi mie si mi-ar fi placut sa le am langa mine.


Le multumesc parintilor mei pentru dragostea si cadoul lor, ii multumesc lui Vavau si Alinutei pentru disponibilitate, lui Sandrino care mi-am facut cel mai deosebit cadou, pentru poze si imi cer scuze ca nu a prea dormit zilele alea; ii multumesc verisoarei mele, Andreea care e ca o sora; ii multumesc lui Gabi care, cum m-am obisnuit, nu prea are stare si o cauta cu lumanarea, dar si-a gasit nasul cu mine:D; ii multumesc lui Marius pentru hora de dimineata; lui Sorin ca a tinut-o pe Bibi ocupata:D; ii multumesc lui Petrut pentru surpriza facuta, pentru gratar si pentru amintirile din copilarie:D; le multumesc fetelor, Maria si Mioara pentru energia si iubirea lor; ii multumesc lui Alex pentru atentia lui la curatenie:D; ii multumesc lui Marian pentru simpatia lui si pentru ca nu a refuzat sa stea cu noi, ba chiar a ajutat si la gratar; ii multumesc Larisei si lui Cristi pentru prezenta lor si ii mai multumesc lui Alex din Bacau, pentru ochi lui:D.
Le multumesc si finilor pentru imensul buchet de flori neasteptat si nanilor mei.
Sper sa nu fi uitat pe nimeni...



Multumesc si tuturor celor care m-au sunat, mi-au scris pe mess sau mi-au scris pe tot felul de site "La multi ani".
Multumesc din toata inima si echipei Radio Dor de Tara pentru emisia dedicata, in mod special ii multumesc Elenei care nu a uitat de mine nici macar o zi, ii multumesc lui Laurentiu care m-a sunat in direct, lui Sergiu pentru cuvintele dulci, lui Cristi pentru urarile lui si lui Malin, care stiu eu ca a fost acolo.
Ii multumesc si lui Dj Cyp, care m-a tot cautat, asa cum ii multumesc si Danutzei.



Imi dau seama ca am scris lucruri poate pentru unii plictisitoare si putin interesante, dar tineam sa multumesc acestor persoane.

Commenti

  1. Viata sa iti daruiasca numai bucurii si cer senin iar implinirile sa iti lumineze sufletul!La multi ani,cu drag Corina,scuze de intarziere....:)))

    RispondiElimina
  2. Prea frumos a fost majoratul tau! :) Alex ( nu m-am descurcat cu numele :)) )

    RispondiElimina
  3. Cori iti multumesc din suflet...
    Alex, ma bucur enorm de mult ca ti-a placut si te-ai simtit bine. Pup dulce

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...