Nebunia mea

Pe zi ce trece devin tot mai nebuna, fac, zic si mai ales gandesc numai nebunii. Oare sa fie asta motivul pentru care am multi barbati in jur, dar nici unul nu e al meu?! :D Poate la inceput ii atrag cu nebunia mea, dar dupa cred ca exagerez si ii sperii :D.


Totusi inca de mica sunt asa nebuna, am facut mereu tampenii si saraca mama stie. Adica ea le stie pe alea care trebuie.
Persoana pe care am chinuit-o cel mai mult, acum e in nori. Nu era zi sa nu ii fac vreo farsa.
De exemplu: iarna ii aruncam petarde in ghete cand vedeam ca vroia sa se incalze; in loc sa ii pun vin ii puneam motorina, in loc de tuica ii punem apa iar asta il enerva cel mai rau, ca ma si alerga.
Vara bunicu avea obisnuinta sa isi duca patul afara si sa doarma acolo, iar eu ii udam mereu patul inainte de culcare, asa puteam spune ca a facut pipi pe el sau ii mai infingeam un ac in saltea cu varful in sus, asa ii facea masaj. Ca sa nu mai zic de cate ori ii turnam apa pe gat in timp ce dormea, ca doar vroiam sa o tina inchisa ca intra musca.
Intr-o vara, un cocos nesuferit ma alerga ori de cate ori vroiam sa ma duc in gradina. Incepusem sa ma plictisesc sa fiu alergata, asa ca am inceput sa il alerg eu pe el, pana l-am prins. O data prins, l-am bagat la un loc cu porcii, am mai prins o gaina si am bagat-o si pe ea, dar m-am gandit ca daca ar fi intrat si vara mea sa ii duca putin pe Marte, nu le-ar prinde rau. Vreau sa zic ca gaina era chiar galagioasa ahhh uhh ahhh, nu mai inceta, prea multa placere pe capul ei si bineinteles se auze printre vecini acele senzatii tari, cum sa nu le auda bunicu?!
Vine el fugutza, fugutza sa scoata gaina si cocosul din barnar in timp ce eu si vara mea, am luat-o la fuga vazandu-l venind. Dar cum gaina era inca in al 9-lea cer a trebuit sa intre bunicu sa o impinga ca sa iese afara, totusi eu suparata ca imi strica jocul, m-am dus si l-am inchis si pe bunicu acolo la un loc cu gaina si porcii, cocosul iesise. Nu va zic ca pentru 15 min a urlat in toate limbile, iar bunica se facea ca nu aude, ne tot spunea "Mai lasati-l putin!" :D. Cum era si normal l-a scos ea din barnar ca pe noi, desi nu era omul care sa fie agresiv, sigur ne-ar fi batut atunci.

La camin cum am mai spus, nu m-au primit mult pentru ca nu lasam restul copiilor sa doarma, iar daca mie nu imi placea mancarea o aruncam si pe a lor sub masa.
La gradinitza, aveam multi baieti in jur, dar il loc sa ii iubesc, cum faceau ei, eu bateam si 3 la un loc. Toata ziua eram pusa pe bataie.
La scoala, in clasele I-IV, tot pusa pe bataie, in fiecare zi veneam cu uniforma rupta, asta pentru ca ma bateam cu un coleg care avea centura neagra la judo, deci le mai si primeam, dar ma simteam mandra de mine ca totusi dadeam si eu, ba chiar odata i-am spart nasul iar el mi-a rupt degetul, se vede si acum, ca e stramb.
Pe fete nu prea le bagam in seama, erau prea usor de batut, dar uneori mai maturam cu ele in clasa. Le luam de par, ca mai mult nu aveam ce sa le fac lor, si le ajutam sa cunoasca si cel mai ascuns loc al clasei. Totusi nu stiu de ce, aveam ceva cu blondele, mi se pareau cu nasul pe sus si ametite rau.
In clasele V-VIII, zapacita si cu tupeu ca deobicei, dar le faceam mai cu perdea, mai putin cand in clasa a V-a am aranjat parul unei fete pe stadionul de hambal, cu toti profesori de fata (trisa la hambal).
La liceu, haoleu a dat responsabilitatea peste mine. Nebuna, nebuna dar cu cap, uneori prea cu cap ca as prefera sa nu il am :D.

Astazi... nebuna de legat ca de multe ori ma uimesc pe mine insusi, mai ales cand e vorba de barbati, imi place sa ii "chinui", uneori prea directa, ii las fara cuvinte si fug :D. Eu zic de la inceput oamenilor ca nu sunt usor de suportat si ca sunt complicata, nimeni nu ma crede, par asa blanda...dar la urma urmei imi dau dreptate.
Am observat ca inginerii sunt cei care stiu cum sa ma "linisteasca", asta pentru ca si ei sunt plecati rau, dar totusi ii depasesc mereu :D.
Tot aud intrebarea asta de la multi/e : "Ai prieten?". Eu raspund mereu ca nu stiu daca sunt single sau am prieten, spun ca povestea mea e mai complicata, ca tin la cineva dar totodata nu stiu.
Domnul inginer, dumneavoastra ce spuneti, single sau busy?

Commenti

  1. cele mai mari nebunii pe care le-am facut: am sarit in mare cu hainele pe mine, de bucurie ca am luat bacul :D
    si ,oarecum similar, am facut dus imbracata cu haine de iarna! :)) - de revelion, pe la 3 dimineata, jucam adevar si provocare cu prietenele :))
    ai incerca si tu? :))

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...