Nu stiu...




Nu stiu nimic despre ai tai, despre familia ta, despre copilaria ta; nu stiu cand ti-a iesit primul dintisor; nu stiu care a fost primul cuvant pe care l-ai spus; nu stiu cand ai facut primul pas; nu stiu ce nebunii ai facut cand erai mic; nu stiu cat ai suferit; nu stiu pe cine ai iubit cu adevarat; nu stiu cate sacrificii ai facut; nu stiu de cate ori te-ai simtit singur; nu stiu daca intradevar te-am facut vreodata fericit, macar pentru putine clipe; nu stiu daca ma meriti, cum nu stiu daca te merit; nu stiu daca ma iubesti, cum nu ai mai iubit si ai vrea sa iubesti; nu stiu daca sunt la inaltimea ta; nu stiu cat de importanta sunt pentru tine; nu stiu daca voi putea fi sotia ta intr-o buna zi...Imi dau seama ca nu stiu nimic, decat ca atunci cand sufeream, tu ai adus un stop de fericire in viata; stiu ca atunci cand te-am vazut, nu mi-a fost teama de nimic si de nimeni; stiu ca ti-am dat inima, fara ca tu sa mi-o ceri; stiu ca as vrea sa aflu tot ceea ce nu stiu; stiu ca as vrea sa ai incredere in mine; stiu ca iti pot fi si amica si mai stiu ca orice hotarare vei lua, o voi intelege mai devreme sau mai tarziu.

Commenti

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...