Eu si tu

Unde ne-am pierdut?

Cum a inceput povestea noastra, iti aduci aminte? Cu tine a fost nevoie de pasiune si un pic de nebunie... Iti aduci aminte prima oara? Eu si tu...o iubire despre care vom sti doar noi...nu mai sufar, nu mai caut, vorbesc de noi...Eu si tu am oprit ceasul, am furat marii dimineata si am condus zborul pasarilor catre noi...Eu si tu diversi de maine...
Acum unde esti? De ce nu esti cu mine? De ce povestea noastra nu mai este a noastra? De ce povestea noastra a devenit povestea lor? De ce?
Nu sunt geloasa sau invidioasa, ma intreb doar de ce... De ce am reusit sa imi fac o noua viata dar ori de cate ori am nevoie sa ma relaxez citesc mesajele, povestile si visele noastre? Stii ca am putea scrie o carte la cat de mult ne-am scris?
In sfarsit ma simt iubita si iubesc, sunt fericita, sincer. Dar cand mi-am dat seama ca drumurile noastre nu duceau spre acelasi loc, nu am pierdut doar o simpla iubire dar si cel mai bun prieten. Si da, sunt fericita pentru ca si tu esti bine, si stiu asta pentru ca ne mai auzim din cand in cand desi nu putem da timpul inapoi si niciodata nu va mai fi ca atunci...
Acum cand ma trezesc dimineata ma uit in oglinda si imi aduc aminte cuvintele cu care ma descriveai: frumoasa, inteligenta, atragatoare etc. Ma crezi ca incep ziua cu zambetul pe buze si am curajul chiar sa port fuste mai des si ma simt bine in pielea mea, sunt sigura de mine si asta si datorita tie.
Orice poveste de dragoste, lunga sau scurta, lasa mereu un semn fie el cat de mic care ne ajuta sa crestem, sa ne descoperim adancul inimii si sa ne alegem o alta poveste de dragoste ca in povesti.

Mi-am luat zborul si nu ma mai opreste nimeni! Multumesc!!!

Commenti

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...