2010


LA MULTI ANI!


Sper din toata inima ca acest an, 2010, sa fie un pic mai bun decat ne dorim. Sa fie plin de sanatate, ca e mai buna decat toate, de iubire, ceea ce ne da chef de viata, intelegere si spor in toate.

Anul 2009 pentru mine a fost putin dificil, mai ales in ceea ce priveste dragostea, dar totusi au fost clipe de neuitat si o sa ramana mereu in sufletul meu un an important cu o zi importanta 9 august, pe care as putea-o chema o zi de "nebunie, libertate si mai ales iubire".
Tot anul 2009 pentru mine a avut un sfarsit putin placut, dar "viata merge inainte" si tin sa cred ca acolo sus ii va fi mai bine, fara suferinta si durere.

Sper eu ca si anul 2010 sa fie la fel de bun, daca nu mai bun si poate cu mai multe surprize placute.

10 aprilie 2010- 18 ani... cum spune cineva drag, mai am inca 2 ani pana sa "cobor"; adica pentru acea persoana pana la 20 de ani esti in floarea vietii, dupa incepi sa cobori si sa "imbatranesti". Spunand asta mai mult ca sigur se refera la responsabilitatile mai mari si mai multe, care se au incepand cu, zic eu, minunata varsta de 20 de ani (piesa Voltaj-20 de ani).

In noapte de Revelion, fiind singurica, am avut timp sa fac niste "calcule", asa ca un inginer. M-am gandit la lucrurile bune din 2009 si la alea mai putin bune, asa pot stii ce ar trebui facut in 2010 si ce ar trebui evitat. Am hotarat ca viata trebuie traita asa cum e mai bine si mai frumos pentru noi. Nu ii vom putea multumi pe toti orice am face, o sa avem mereu persoane in jur pentru care o sa fim antipatice, arogante, mai putin inteligente sau chiar egoiste. Nu putem pretinde sa fim intelesi de toti cei din jurul nostru, nici cei dragi care spun ca ne cunosc nu ne inteleg mereu. Deci am ajuns la concluzia ca a fi putin indiferenti, a nu pune tot la suflet ne ajuta sa mergem inainte mai usor, sa vedem realitatea asa cum e; asta nu inseamna ca voi fi indiferenta si cu persoanele pe care le iubesc enorm si le vreau tot binele din lume, pentru ca mi-as face rau mie si chiar lor, care sunt singurile persoane care atunci cand am nevoie ele sunt si vor fi mereu acolo dispuse sa ma ajute. De ce sa le tratez cu indiferenta daca le iubesc? Cum as putea spune "TE IUBESC" daca nu m-ar interesa persoana lor, viata lor, sanatatea lor?! Cine iubeste cu adevarat lupta pentru dragostea persoanei iubite, dar sa nu uitam ca "dragoste cu forta nu se poate"!

Va urez un 2010 excelent!

Commenti

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Pur si simplu eu...

Non avere paura...