Nevoie de iubire


Nimeni nu ma cunoste cu adevarat, nimeni nu isi da seama ca in spatele acelui zambet asa natural se afla o persoana care se simte mereu singura, care desi pare asa sigura pe ea si asa ”afurisita”, asa ”rea” e doar un copil caruia ii este frica sa sufere, caruia ii este teama sa fie considerat doar un simplu copil. Un copil care cauta sa fie protejat, sa fie iubit, alintat, rasfatat...dar e mereu singur!
Am atatea intrebari fara un raspuns...
De ce ma ”agat” mereu de relatiile cele mai dificile, la mii km distanta si ca si cum nu ar fi deajuns ma indragostesc mereu de persoane foarte greu de inteles?! De ce cand am nevoie de un sprijin moral, nu il gasesc niciodata?! Oare el ma iubeste asa cum il iubesc eu? Oare intradevar exist doar eu in viata lui? Oare chiar insemn ceva ptr el? Ar putea sta fara mine? Cum se simte atunci cand e cu mine?? Ptr care motiv nu si-ar face o viata a lui fara mine, daca tot avem o relatie aproape imposibila?Ma iubeste ptr ca are nevoie de mine sau are nevoie de mine ptr ca ma iubeste?? Ce reprezint ptr el? De ce ma tine in suspans si nu imi zice clar ce ganduri are? De ce ma trateaza ca pe un copil?? De ce ma face sa plang, cu ce drept?
Cum imi pot raspunde la asemenea intrebari, daca el nu ma ajuta?

Commenti

  1. Oare intrebarile astea, care trebuie sa recunosc sunt cam multe, isi au rostu in acele clipe de singuratate pe care le traiesi? Oare nu crezi ca atata timp cati ti le asezi pe rand in gandire nu pot decat sa iti provoace durere? Oare te gandesti ca si el tine la tine, numai ca nu isi permite aceste ganduri tocmai din motiv sa nu sufere? Parerea mea (p[roprie si personala), aproape fiecare om care arata indiferent are in spate o mica problema. "Ziduri putem construi in jurul nostru, foarte multe si foarte groase", dar ele se construiesc cu un motiv anume, acea persoana nu vrea sa sufere, poate a suferit si nu mai doreste acel sentiment sa il simta...sunt doar niste traume trase de la intamplarile anterioare. Nu iti spune atatea intrebari, la care sa iti dai singura raspunsul pana nu cunosti persoana....este posibil sa te inseli...este posibil sa se ascunda doar ca sa nu sufere cand este vorba de o relatie cum o ai tu.

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...