Nimeni nu are dreptul sa va critice

Acum chiar esti departe, chiar te-am pierdut, dar te-am inlocuit repede si nu pentru ca inima mea te-ar fi uitat ci doar pentru simplu fapt ca mi-am dat seama ca tu traiai si eu continuam sa te astept.
Nu mi-au placut niciodata persoanele care se las asteptate si totusi atunci cand iubesti uiti de ceea ce nu iti place si ce e mai rau e ca uiti si de ceea ce iti place.
Eu mi-am dat seama ca imi place sa iubesc, dar totodata sa fiu iubita si alintata pentru ca asa ca si tine am dreptul sa doresc pentru mine tot ce e mai bun.
Femei, nu uitati sa va respectati pentru ca si barbatilor plac acele femei care stiu sa puna piciorul in prag, care stiu sa fie si hotarate. Barbati in lumea asta sunt cati si cum vrem. Nu zic sa ii schimbam ca pe chilotei, doar sa ii alegem cu grija cu care alegem un sutien, o rochie sau o pereche de pantofi. Nu tot ce e scump e si bun, asta o vedem si la cumparaturi cand se intampla sa platim un lucru o caruta de bani (plus timp) si sa ajungem acasa si sa observam ca nu e original sau ca are o gaurica.
Astazi am ajuns sa ne permitem sa facem si noi tot ce ne dorim, sa putem alege ca si ei. Deci ascultati-va inimile si nu prietenele, neamurile sau vecinele.

"Nimeni nu are dreptul sa va critice fara permisul vostru."

Commenti

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...