Eram, Sunt, Voi fi...


Toti avem zile mai importante decat restul, zile care ne aduca zambetul pe buze sau lacrimi de tristete si de dezamagire dar zile pe care nu le putem uita.
Aud des "prezentul conteaza". Eu cred ca e greu de definit prezentul si greu de trait fara trecut. Trecutul e singurul lucru care ne apartine in totalitate, nimeni il poate luat sau schimba. Datorita trecutului putem calatori in amintiri frumoase si putem evita cele mai putin frumoase. Prezentul ni se prezinta asa cum e si orice am face nu putem evita surprizele vietii, poate le putem amana sau indulci dar nimic mai mult.
Futurul...nu am multe cuvinte sa descriu asemenea timp dar pot incerca: un castel de nisip care la cea mai mica adiere de vant se poate distruge.


P:S. Nu am obisnuinta sa afisez asemenea poze cu mine pe blog, dar poza asta e nemaipomenita!

Commenti

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...