"Visand la soare, tu regele ploii"


As vrea sa iubesc pe oricine altcineva, dar totusi te iubesc pe tine, un necunoscut..."o enigma pentru majoritatea, fie ca sunt femei sau barbati; cateodata ma satur sa joc acest teatru..."
"Ceea ce stiu cu siguranta este ca oricine are si momente de slabiciune, oricat de indiferent este...o simt din plin in unele momente."
"Imi place sa iti zic cuvinte frumoase, imi place sa ma consider alaturi de tine... sper sa reusim sa revenim cu picioarele pe pamant si sa ne dam seama ca nu putem trai la nesfarsit acest vis."
"Daca vrei soare, asteapta rasaritul; daca vrei curcubeul, asteapta ploaia; daca vrei zapada, asteapta iarna. Dar daca ma vrei langa tine, nu astepta, spune-mi!"
"Uneori ai nevoie de dragoste, uneori ai nevoie de singuratate, uneori de zi, alteori de noapte, uneori de frig, uneori de cadura...dar am intotdeauna nevoie de tine..."
....fata care apare in visele lui cele mai senine, care si-a facut loc in inima lui, care e langa el mereu cand e singur, fata la care ii zboara gandul mereu...e acea fata...
...nu vreau sa te rup de nimic...asa ca sper doar ca intr-o buna zi drumurile noastre sa se incruciseze si sa putem fi impreuna...dar pana atunci vreau sa te bucuri de ceea ce ai si ce poti face.

Mi-ai dat...zambetul tau...mi-ai dat o parte din inima ta, mi-ai dat sentimentul pe care il cautam. Cuvintele sunt mici si neputincioase in a exprima un sentiment....iubirea nu se spune...ea se simte si se arata.
"Visand la soare tu regele ploii". Dar...am mai vazut si soare in timp ce ploua. Poate asta imi da speranta.
Vei avea mereu un loc in inima mea, indiferent de ce se va intampla.

"Esti un vis pt mine..."

"De fapt vorbele sunt vorbe...si nu pe ele pun accentul eu...de asta o sa te convingi ..."

Commenti

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...