Lume, lume...



Fotograf- Mihai Neagu


Uneori in viata trebuie sa iei niste decizii, vrei nu vrei. Ceea ce este mai greu e ca trebuie sa impaci si inima si creierul.
Daca privesti in jurul tau poti vedea ca este atata falsitate, minciuna, rautate si invidie ca iti este teama sa nu te "imbolnavesti" si tu.
Eu observ ca nici persoanele care ar trebui sa educe "viitorul" sunt adevarate, cinstite si fac diferente intre cei cu bani si cei fara. Dar normal ca un adolescent nu poate zice prea multe, ca e mic, nu?! Nu stie ce zice...
Eu sunt obosita de lumea asta, nu vad deloc frumos viitorul apropiat, ca sa nu vorbesc de cel departat.
In ziua de astazi nu stii in cine poti avea incredere, pentru ca iti este teama si de umbra ta, iar cand in sfarsit crezi ca ai gasit persoana caruia ii poti vorbi, ea iti intoarce spatele sau te cauta cand are nevoie.
Toti privesc spre interesul lor, nu se mai uita la cei din jur, toti au un tel si cu orice pret vor sa-l obtina. Ca sa nu intram in politica sa va zic ce e si acolo, dar mai mult ca sigur vedeti singuri.
Putini sunt cei cinstiti, iar tocmai acesti sunt pusi pe margine, pentru ca pot strica afacerile multora. In ziua de astazi a fi cinstit dauneaza grav sanatatii.
Cei care sunt disponibili si pun suflet in tot ceea ce fac, sunt luati de "prosti" sau sunt buni atata timp cat isi fac treaba fara sa comenteze, dar cum e si normal a fi inteligent nu inseamna a te lasa calcat in picioare si doar a executa, a fi inteligent, descurcaret inseamna sa iti exprimi si punctul tau de vedere si sa stii sa spui si "STOP".
Nu am suportat niciodata persoanele care nu au curajul sa isi exprime punctul de vedere pentru ca le este teama ca nu vor mai fi priviti bine de cei de sus.
Nu am suportat persoanele care te iau pe la Ploiesti, imi plac persoanele directe, sincere care iti spun adevarul in fata, desi uneori doare.
Nu suport persoanele care vorbesc mult, dar nu fac nimic, nu stiu ce sunt alea fapte, doar gura e de ei.
Eu am un caracter mai particular, cum zic multi, dar nu ma pot lauda. Am prostul obicei sa desfac firul de par in mii si mii de parti si sa imi pun mii de intrebari, in schimb ar trebui sa las sa vina totul de la sine, doar timpul trebuie sa foloseasca la ceva. De multe sunt nesuferita si vreau ca si restul lumii sa gandeasca ca si mie, ceea ce nu se poate si stiu bine acest lucru, dar ce ii poti face unui Berbec incapatant?! As vrea ca si restul persoanelor sa fie ca mine, sa aiba chef si energia care o am eu atunci cand fac ceva, in schimb alti sunt foarte nepasatori si cred ca persoanele astea vor trai mai mult, cum se spune " Lasa-ma sa te las."
Eu nu stiu cum fac, dar mereu reusesc sa imi gasesc de lucru pana peste cap, am zile cand abia respir, dar totusi asta nu ma impiedica sa privesc in jurul meu si sa ma uit in inima mea. In zilele astea pline sunt mai rea, mai nesuferita si chiar ca zic omului direct fara nici o retinere ceea ce gandesc, in asa fel incat ajung sa ma cert des in zilele alea. Ca sa nu va zic ca am zile cand nu ma suport nici pe mine, mai ales inima uneori parca e tampita, o ia razna rau de tot.
Oricum, atunci cand am ceva nervisori ca acum, tip...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Abia astept sa vina caldurica, sa ies in parc, sa alerg ore bune asa ma descarc si numai bine sa imi pot incarca bateriile. Vreau sa dorm pe patura in parc, sa ma incalzesc la soare si sa imi citesc cartile mele de filozofie...Abia astept!!!
Vreau o lume mai buna, mai cinstita, mai sincera, mai deschisa dar ce trebuie sa fac, sa ajung presedintele tarii ca sa pun ochelari oamenilor!?

Commenti

  1. copilule cand incercam sa sustin aceleasi chestii ca si tine,cei invidiosi imi spuneau ca sunt nebun,unii prieteni imi spuneau sa privesc lucrurile doar prin prisma profitului care l-as putea avea iar altii imi spuneau ca nu m-am nascut in lumea care ar fi trebuit........ai o gandire pozitiva dar nu ai voie sa obosesti,esti inca un copil.....oboseala inseamna resemnare

    RispondiElimina
  2. Nu, nu ma resemn asa usor. Sunt doar la inceputul drumului si nu vreau ca anumite lucruri sa ramana ca acum, vreau sa pot face ceva, sa pun in practica ceea ce gandesc. Pot sa spun ca am obosit, dar continui sa lupt, nu ma opresc. Pup dulce

    RispondiElimina
  3. Inca odata ma bucura gandirea ta, gandirea unei tinere, in familie am si eu un berbec, este vorba de fiul meu, la fel ca si tine cu multa energie.Din pacate acolo sus sunt prea multe persoane "lasa-ma sa te las" si de aceea mergem asa cum mergem si voi tinerii va cosumati energia fara a avea puterea de a schimba ceva.Ma suparam mereu pe fiica mea care la fel ca si tine este foarte directa, mereu spune tot ce are de spus in fata , dar acum ii dau dreptate nu fiti ca noi mereu cu capul plecat. Sunteti tineri nu va resemnati asa usor, luptati pentru idealurile voastre. Toate cele bune!

    RispondiElimina
  4. Saru-mana! Exact! Meritam sa avem ce vrem si ce ne place, dar pentru asta trebuie sa fim frumosi in interior, dar totodata sa fim directi, sinceri si onesti pentru a obtine o lume mai buna! Pup

    RispondiElimina
  5. ma bucur k mai sunt si astfel de persoane......ca mine si ca tine ;)).........si eu sunt o luptatoare si cred k dak vrei cu adevarat poti realiza multe in viata asta............prin munca si cu ajutorul lui Dzeu putem realiza multe.........cred k dak ar fi mai multi tineri care ar gandi ca noi am putea schimba lumea asta in bine.....dar din pacate, in ziua de azi, majoritatea tinerilor aleg alte cai decat cele bune, si.mi pare foarte rau.....ma doare cand vad adolescenti care isi fac rau sg rau, din constienta sau inconstienta............eu de multe ori le zic k nu fac bine dar nu prea sunt bagata in seama....dak nu fumezi sau bei nu esti cool......pacat k in Romania sunt atatea genii nedescoperite...............as vrea si eu s pot face ceva sa fie lumea asta mai buna.........

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...