Iubire...


Aseara, din plictiseala ma hotarasem sa ma uit la un film, dar avand o stare greu de definit si film a fost greu de gasit.
In timp ce ”cotrobaiam” printre filme, mi se deschide o fereastra a mess-ului, era EL care desi spune ca ma iubeste, il aud o data la saptamana, prefera un film in loc sa vorbeasca cu mine, spune ca sunt stresanta cand il cauta si nu a intrat niciodata noapte la ora 00.30 pentru a vorbi cu mine. Am ramas foarte surprinsa, dar totusi am hotrat sa fiu indiferenta, sa ii raspund in mod rece fara a cadea la picioarele lui. El in schimb imi vorbea in mod foarte placut, foarte atent ca si cum i-ar fi fost dor de mine. Bineinteles, cum era de asteptat nu am vorbit ore, cum faceam inainte, ci doar 10-15 minute.
Nu stiu cum fac, ma indrgostesc mereu de persoane foarte dificile, dar totusi EL e mult prea complicat si trebuie sa recunosc ca asta ma si atrage, desi de multe ori simt ca nu mai pot lupta pentru ceva ce simt distant ani lumina. Pentru a continua sa am curajul sa lupt am nevoie si de ceva iubire, vreau sa stiu ca nu sunt singura a lupta pentru aceasta iubire, vreau sa stiu ca si EL vrea acelasi lucru...in caz contrariu se poate sfarsi aici, a fost frumos, dar nu mai este, lucru care este de inteles in viata lucrurile se pot schimba de la o zi la alta.
Inima si felul meu de-a fi imi spune sa continui a lupta, desi sunt atat de mult probleme in acesta relatie, stiu ca daca e iubire adevarata din partea la amandoi vom reusi. Problema e ca mintea imi spune ”Stop!Nu te merita, te face sa plangi si EL nu isi da seama !”. Dar pentru a multumi si inima si mintea, am hotarat sa ma comport normal incercand totusi sa fiu mai putin dulce, sa ii arat ca pot trai extraordinar de bine si fara EL, deci intr-un cuvant sa fiu mai indiferenta in asa fel EL nu va mai fi asa sigur de dragostea mea si va trebui sa aleaga daca sa lupte pentru ea sau sa caute alta. Eu oricum voi suferi, alaturi de EL voi plange pentru ca nu ma simt iubita cum as vrea, fara EL pentru ca a devenit ca un ”drog” de care simt ca am nevoie zilnic. Trebuie doar sa ii iau inima in dinti.
Voua vi s-a intamplat sa spuneti: TE IUBESC fara a primi nici un raspuns?!
Eu am primit drept raspuns: ”Si eu...”(cu jumatate de gura sau de dragul de a ma face fericita pe moment) dar mereu simt daca acel raspuns e din inima sau nu.

Commenti

  1. Daca esti sigura ca nu te iubeste...lasa-l. Dupa cum ai zis..."”Stop!Nu te merita, te face sa plangi si EL nu isi da seama !”...oare?

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Pensieri serali

Non avere paura...

Pur si simplu eu...